Klacht: Slechte kwaliteit!!

op 24 november 2019 over Dekbed-discounter.nl in de categorie Beddengoed

Kwaliteit is echt heel erg slecht. Dekbedovertrek besteld die je niet mag retourneren als het uit de verpakking is geweest. Hoe kun je weten of je er blij mee bent als het niet eruit gehaald mag worden? Ik had ook een review plaatst bij het artikel op de website, maar dat heeft Dekbed-Discounter verwijderd! O plichters, ze laten alleen maar positieve reviews zien.

Geld terug en negatieve reviews laten staan!!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekbed-discounter.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekbed-discounter.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekbed-discounter.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekbed-discounter.nl

Heeft op 10 maart 2020 om 10:39 geantwoord

Beste J. Brown,

Allereerst bedankt voor je beoordeling op klacht.nl. Erg vervelend om te lezen dat het ontvangen dekbedovertrek niet aan je verwachtingen voldeed en je deze nooit retour hebt kunnen sturen.

Zojuist heb ik je een mail toegestuurd met daarin een gepaste oplossing.

Wij horen graag van je.

Fijne dag toegewenst!

Dekbed Discounter.

Heeft op 10 maart 2020 om 20:23 geantwoord

DKBD1655256

Groeten Jennifer

Reactie van de melder van de klacht JBJB

6 maanden geleden - Wijzigen Beste Pernilla, bedankt voor je reactie. Ik had contact gehad maar er werd dus aangegeven dat het niet geretourneerd mocht worden. Deze klacht heb ik op 24 November geplaatst en krijg nou pas een reactie terug. Niet specifiek naar jou hoor, maar dit is echt heel slecht!DKBD1655256Groeten Jennifer

Alle klachten die gemeld zijn door JBJB