Klacht: Slechte KPN planning. Monteur komt niet opdagen.

op 16 februari 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Monteur zou tussen 14:00 en 16:00 langskomen. Word ik doodleuk om 17:00 gebeld dat de monteur het niet red. Hadden ze ook eerder kunnen inschatten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze de planning op orde maken, afspraken nakomen en de geleden schade (extra MB) aanschaf door het nog steeds niet hebben van WiFi en de kosten van het drie kwartier van kastje naar de muur door verbonden worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AMH123