Klacht: Slechte klantenservice/reparatieservice

op 17 oktober 2016 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Whirlpool gebeld voor reparatie aan vaatwasser, verlengde garantie afgesloten. 2/9: monteur verzuimt te melden dat garantie ook kostenloze vervanging inhoudt indien reparatie niet mogelijk, €107,80 voorrijkosten betaald. Nieuwe machine besteld en afbesteld na overleg met klantenservice in kader van verlengde garantie. 9/9 gebeld: wachttijd 5-10 werkdagen. 15/9: voicemail: nieuwe machine is binnen. Gebeld over reparatie en annulering machine. Zonder voorbericht zou monteur die dag komen. Gehele dag thuis gewacht maar geen monteur gekomen. 26/9: gebeld met klacht bovenstaande, wordt misschien die middag nog gebeld. Factuur nieuwe machine ontvangen en weken later weer annulering. 17/10: machine nog steeds niet gerepareerd, word niet gebeld, voorrijkosten nig steeds nier terug gestort terwijl verlengde garantie wel betaald! Zeer slecht dat men na diverse telefoontjes nog steeds de afspraken niet nakomt. Gehele dag (tevergeefs) wachten op monteur (8- 18 uur) zeer klantonvriendelijk!

Onmiddelijke en kostenloze reparatie/vervanging vaatwasmachine, onmiddelijke terugstorting voorrijkosten en welgemeende excuses. Klant beperkte wachttijd op dag van reparatie bieden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mieke Bil