Klacht: Slechte klantenservice/niet bereid tot pragmatische oplossing

op 10 juni 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Na een online bestelling gedaan te hebben, bleek dat het door mij opgevoerde gewijzigde adres per abuis niet correct was verwerkt, waardoor de bestelling bij een verkeerd adres geleverd is en weer retour distributie centrum gaat.
Bij navraag blijkt dat er dan geen enkele mogelijkheid meer is om het reeds bestelde en betaalde pakket in handen te krijgen. Geld wordt binnen 14 dagen geretourneerd, goederen gaan terug naar de winkel en worden weer uitgepakt en in het schap gelegd. Geadviseerd is om opnieuw te bestellen (zodat alles dan weer opnieuw vanuit de schappen ingepakt dient te worden) doch in caus blijkt ook nog eens dat de aanbiedingen uit de folder reeds zijn verlopen. Dit geeft voor alle partijen en onbevredigende situatie.. Gesteld is dat het Kruidvat geen zicht heeft op hetgeen in het distributiecentrum aankomt en dat het systeem hier niet op ingericht is. Een vakkundigeLogistieke structuur ontbreekt helaas

Wanneer in zo'n geval, de zending dan afgeleverd zou worden bij een Kruidvat filiaal in de buurt, zodat het pakket alsnog in handen van de besteller kan komen.

En indien er opnieuw besteld dient te worden, dat de condities en prijzen van de reeds gedane bestelling gehandhaafd worden.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MLN01