Klacht: Slechte klantenservice & verwerking gesprekken/verzoeken

op 12 september 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Na één jaar lang aan te geven (via telefonische klantenservice, winkelbezoeken) dat ik niet wens mijn contract te verlengen en daarom per de einddatum opzeg, wordt mij wederom bevestigd aan de lijn dat hun medewerkers niet capabel zijn om een opzegging te verwerken.

Gisteren werd ik weggestuurd uit de winkel, om wederom telefonisch aan te geven dat ik geen contract meer wens.

Vandaag (12-09-2016) krijg ik na 20 minuten te wachten eindelijk iemand aan de lijn, Shashi van de afdeling Opzeggingen, die mij, absoluut niet netjes te woord staat. Hij vertelt mij alleen dat de opzegging al erin staat voor de 20ste vd maand, dit terwijl het contract loopt tot de 12de, hoe deze opzegging is gedaan, door wie, waarom die datum vertelt hij mij niet. Tevens vertel ik dat ik geen bevestiging van deze opzegging heb mogen ontvangen.

Gisteren verteld de winkelmedewerker dat er geen opzegging is. Ik wou een klacht indienen en hij stuurde mij gewoon van het kastje naar de muur. Toen ik naar zijn achternaam vroeg wou hij die niet geven en ook nog eens in mijn gezicht ophangt terwijl ik nog praat.

Ik heb het contract in de winkel afgesloten en om die reden heb ik het recht het ook daar op te zeggen.

Ik ga om geen enkele reden meer betalen dan tot de einddatum van mijn contract cq. 12-09-2016

Groet,

H. Boufouss

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hboufouss