Klacht: Slechte klantenservice, geen respons!

op 23 juli 2015 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Vorige week, 13 juli heb ik middels de webshop een frituurpan gekocht. Na 1 x gebruiken constateerde ik dat deze teveel lawaai maakt dan noodzakelijk en heb ik de klantenservice hierover gemaild ( de klantenservice was weer eens moeilijk telefonisch bereikbaar!!! )met de vraag of deze omgeruild mocht worden, gezien de omstandigheden.Na 5 dagen nog altijd geen respons

Wanneer de frituurpan omgeruild mag worden, daarnaast moet Blokker echt wat gaan doen aan de bereikbaarheid en het functioneren van de klantenservice.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 27 juli 2015 om 12:48 geantwoord

Beste heer/mevrouw ,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Allereerst onze excuses voor de late reactie.
Helaas hebben we vanwege de drukte uw bericht niet eerder kunnen beantwoorden.
Op dit moment wordt er hard gewerkt om de wachttijden voor de klantenservicetelefoonlijn te verkorten en de responstijd op de e-mails te verkorten.

Volgens onze registratie is uw e-mail inmiddels beantwoord. Daarin staat vermeld dat u de frituurpan kan retourneren zoals aangegeven staat op het ruilen en retourneren formulier dat zit bijgevoegd in het pakket. Dit houdt in dat u het gratis verstuurd naar het volgende adres: Blokker, antwoordnummer 2050, 3970VJ Houten. Op het retourformulier kunt u aangeven of u het artikel wilt omruilen of wilt retourneren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Blokker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Veelteleren