Klacht: slechte klantenservice en alleen maar storingen

op 22 januari 2018 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Na een maandje goed internet, tv en telefoon heb ik al 2 weken alleen maar storingen. Geen internet, geen tv en geen telefoon wisselen in rap tempo. Telefonisch durven ze daar al gen telefoon meer op te nemen en gooien de hoorn er nar 30 minuten wachttijd erop. Via whatsapp (het enige waar iemand nog na een dag op reageert) is het nu ook stil.

Tja,, ik weet het niet. In alle opzichten is NLE nalatig!!!
Ik zou graag per direct een andere provider willen. Morgen overleg met jurist.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van NLE

1 maand geleden - Geachte meneer, Wat ontzettend vervelend dat u storingen ervaart en dat het u niet is gelukt om in contact te komen met onze Klantenservice. Het is momenteel erg druk, wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. In reactie op uw klacht verzochten wij onze technische dienst om met spoed contact met u op te nemen zodat de storingen kunnen worden verholpen. Met vriendelijke groet, NLEx Klachtafhandeling

Reactie van de melder van de klacht caspar.M

4 weken geleden - Via de app zijn er al lang voorstellen gedaan voor een monteur. Helaas blijven jullie bij voorstellen maar doen niets. Ik moet gemiddeld 10-12 mijn modem herstellen wil ik kunnen bellen, internetten of TV kijken. We zijn u 3 weken verder. Het gekke is dat ik een maand lang gee problemen heb gehad.

Reactie van de melder van de klacht caspar.M

4 weken geleden - vandaag doet mijn telefoon het even, dus direct de klantenservice bellen....... ik sta nu meer dan 20 minuten in de wacht!!! Vorige keer werd er na 30 minuten opgehangen... Ik ben benieuwd

Reactie van de melder van de klacht caspar.M

3 weken geleden - Jippie!!!! Ik heb via de whatsapp een berichtje ontvangen van NLE!! Ze zouden mij gebeld hebben, niemand nam op en toen is mijn voicemail ingesproken. OP mijn mobiele nr heeft niemand gebeld of mijn voicemail ingesproken. Gewone telefoon ligt er continu uit, daar zullen ze toch niet naar gebeld hebben??? Ik heb gevraagd of ze met spoed naar mijn mobiele nummer konden bellen.... Helaas niets meer gehoord.

Bericht van NLE

3 weken geleden - Beste meneer Muysert, Het klopt dat onze Klantenservice op dit moment telefonisch minder goed te bereiken is, dan dat u van ons gewend mag zijn. Hier werken wij uiteraard erg hard aan. Uit onze gegevens blijkt dat er een nieuw modem naar u is verzonden. Deze ontvangt u zo snel mogelijk. Wij horen graag of, na het installeren van een nieuw modem, uw problemen zijn verholpen. Met vriendelijke groet, NLEx Klachtafhandeling

Reactie van de melder van de klacht caspar.M

3 weken geleden - Ik ben ZEER ontevreden hoe jullie klachten afhandelen, er is totaal geen goede communicatie en de kennis van medewerkers is ver beneden peil. Ik heb vandaag, na 2 weken met alleen maar storingen, bellen en appen, inderdaad een nieuw modem ontvangen. So far so good.. Gisteren heeft er ook een monteur een gesproken SMS achtergelaten maar niets meer van gehoord.

Reactie van de melder van de klacht caspar.M

3 weken geleden - Helaas bleek het modem na een paar uur dezelfde klachten te geven. Momenteel mag ik genieten van 3MB/s over glasvezel, een telefoon die 2 uur per dag werkt en als we te lang naar de haperende TV kijken krijgen we bijna een epileptische aanval. De 4g op mijn telefoon is nog sneller. Van de monteur die een bericht heeft achter gelaten heb ik nooit meer iets van gehoord. Ook van Romina,Vanity,Amber,Remy, Mario,RAoul, Rianne, Redouane en Iris (service medewerkers) die nette app-jes sturen dat zullen reageren heb ik nooit meer wat van gehoord. Mede lezers sluit NOOIT een internet contract af bij NLE!!! ZE zijn niet capabel!!

Reactie van de melder van de klacht caspar.M

3 weken geleden - Zowaar iemand van NLE die reageert via Whatsapp! Hij gaat een nieuw modem opsturen!! Weer typisch GEEN communicatie binnen NLE anders had hij geweten dat ik al een nieuw modem heb gekregen en de nieuwe geen verbetering is. Het is echt een heel slecht bedrijf!!!!

Reactie van de melder van de klacht caspar.M

2 weken geleden - We zijn weer een week verder, geen enkel spoor van activiteit van NLE. Krijg nu 3MB/s i.p.v. 500MB/s, een telefoon die niet bereikbaar is en een TV waar je na 5 minuten een epileptische aanval van krijgt.

Reactie van de melder van de klacht caspar.M

1 week geleden - Dan heb je vanaf medio november een aansluiting bij NLE en dan krijg je onderstaande mail... Hi ..., Goed nieuws! We kunnen je specifieker aangeven hoe laat we langskomen voor de installatie van je Alles-in-1-pakket. De NLEx-installateur zal op ...............................uur bij je op de stoep staan! Je wordt ongeveer een kwartiertje van tevoren nog gebeld, zodat je weet dat de installateur onderweg is. Zorg je dat je thuis bent? De installateur wordt het vrolijkst als: Het Alles-in-1-pakket klaarligt. Het aansluitpunt voor het internet goed toegankelijk is. Je al een netwerknaam en wachtwoord voor je internet hebt bedacht. Je pincode en het abonnementsnummer van de tv-ontvanger klaar liggen. Deze heb je eerder per mail van ons ontvangen. Het zou kunnen dat tijdens de installatie (meer)kosten gemaakt moeten worden. De gemaakte kosten worden na afloop van de installatie per pin betaald bij de installateur. Daarnaast brengen we €30,00 voorrijkosten in rekening als de installateur voor een dichte deur komt te staan. En dat zou zonde zijn! Ook wanneer het pakket al is geïnstalleerd en de installateur dus voor niets komt, brengen we deze kosten in rekening. Succes! IK heb aan de beste meneer die deze afspraak ging plannen aangegeven dat ik al aangesloten ben en ik barst van de storingen. Daar was deze meneer niet van op de hoogte, hij komt alleen aansluiten... Wat een zooitje daar!!

Reactie van de melder van de klacht caspar.M

7 dagen geleden - Monteur van NLE geweest na een maand storingen en zeuren!!! Helaas kon hij het niet oplossen, thuis was alles goed aangesloten... Dan maar het NT kastje vervangen. NA een halfuur had ik weer bijna geen internet (8MB) en een telefoon die zo kraakt dat ik niemand te woord kan staan. Gelukkig had deze monteur al KPN (beheerder van de glasvezel) opgedragen te komen. KPN is erg snel, de volgende dag waren zij er al. Thuis was niets aan de hand, KPN heeft iets in de centrale gedaan en mij opnieuw aangesloten. Perfecte 500MB up en down, TV die vloeiend beeld geeft en telefoon die kraakhelder is. Helaas heeft deze luxe 3 uur geduurd en zit weer vol met storingen. Inmiddels heb ik begrepen dat NLE contacten heeft bij KPN voor afname van een bepaalde hoeveelheid glas, door meerdere gebruikers bij elkaar te stoppen delen deze de internetsnelheid (is lekkergoedkoop voor NLE). Als er dat te veel zijn valt de verbinding in een dip.. Precies wat hier aan de hand is. NLE kan snelheden die zij verkopen dus niet garanderen!!! Mensen trap niet in deze oplichters!!!

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 20 februari 2018 om 09:17 geantwoord

Beste meneer Muysert,

Naast de door u geplaatste berichten op klacht.nl schakelde u rechtsbijstand in. Om die reden verloopt de communicatie via uw rechtsbijstandverlener.

In reactie op de brief die wij ontvingen, zijn er meerdere monteurs bij u geweest. Vanmiddag staat er eveneens een bezoek gepland. Wij bespraken zojuist met uw gemachtigde dat wij het bezoek van vanmiddag afwachten en op basis daarvan beslissen wat er verder dient te gebeuren.

NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door caspar.M