Klacht: Slechte klantenservice en afhandeling klacht Precision m3800

op 31 januari 2014 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Begin december 2013 een precision m3800 gekocht. Deze zou 10 dagen later worden geleverd. Vlak voor levering werd gemeld dat de levering vertraagd was en zou pas in 2014 worden geleverd. Ik dacht dan annuleer ik de bestelling maar nee, hij was vanaf die zelfde dag ineens ook in productie. De dagen daarvoor niet.

Rond 8 januari is de laptop eindelijk geleverd. Maar vanaf dag een meteen alles mis met de laptop. Meteen gebeld dat ik de laptop wil retourneren. Kreeg meteen een onvriendelijke Sofie S. aan de telefoon dat dit niet mogelijk was omdat ik het product zakelijk had gekocht. Ik moest maar contact opnemen met de technische helpdesk.

Het contact met de technische helpdesk was wel goed, maar eigenlijk hoef ik die laptop niet meer. Doordat er meerdere problemen met de laptop waren (slecht scherm, hardeschijf soms niet herkent, kapot moederbord, enz) moest ik de laptop terugsturen. Terwijl ik next business day garantie heb. Op 14 januari is de laptop opgehaald en op 30 januari ben ik pas gebeld dat hij weer terug gestuurd wordt. Lekker die next business day garantie.

Dat Dell de precision m3800 terug neemt en mijn geld retourneert.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tdelaet