Klacht: Slechte klantenservice die valse informatie verstrekt en geen voucher meesturen bij een gekochte bijenkorf kortingskaart

op 22 mei 2020 over ING in de categorie Banken

Ik heb meerdere klachten

Jullie medewerker stuurtmij naar een ing servicepunt in de ako in bisonspoor, in maarssen omdat ik perse naar een kantoor moet op mijn mobiele telefoonnummer te wijzigen. Vervolgens kom ik daar op vrijdag, wordt mij daar verteld dat het pas vanaf maandag een servicepunt is. Vervolgens kom ik daar maandag wordt er mij verteld dat de medewerkers eerst nog een training moeten krijgen en dat het servicepunt nog lang niet gereed is.

Mijn 2e klacht is m.b.t. het bestellen van een bijenkorf kortingskaart, hierbij sturen jullie enkel een pincode om de voucher te verzilveren, maar geen vouchercode.

Wanneer zij mijn telefoonnummer aanpassen zonder dat ik naar kantoor hoef of de gemaakte reiskosten vergoeden voor het twee keer naar een zogenaamd servicepunt worden gestuurd door een medewerker.

En wanneer zij mij de aankoop in de rentepunten winkel vergoeden of mij de voucher direct sturen, niet binnen 2 werkdagen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 22 mei 2020 om 15:28 geantwoord

Goedemiddag,

Ik kan me erg goed voorstellen dat het niet leuk is wanneer je tot twee keer toe voor een dichte deur bij het servicepunt staat.

Het is inderdaad zo dat het personeel moet worden opgeleid voordat zij handelingen mogen verrichten. Het spijt me dat het daardoor niet duidelijk is wanneer het servicepunt precies bezocht kan worden door onze klanten.

Wat betreft de tweede klacht: het is inderdaad niet handig dat de verkeerde code gestuurd wordt. Is deze voucher besteld via onze ING winkel?
Het is in dat geval het meest handig om in contact te komen met onze ING winkel zodat we de juiste code kunnen verstrekken en bovendien dit proces kunnen verbeteren.

Jeroen
ING Webcare

Heeft op 22 mei 2020 om 15:34 geantwoord

Jeroen, een medewerker van jullie klantenservice heeft mij naar dit zogenaamd ING servicepunt gestuurd, dit is dus een fout aan jullie kant en niet iets aan mij kant. Ik heb niet zelf gezocht naar dit ING servicepunt, hier ben ik door een collega van jou heengestuurd.

Verder heb ik al telefonisch contact gehad over de voucher, een andere erg service gerichte medewerker kon niks voor mij doen en heeft gezegd dat ik 2 dagen moet wachten voordat dit verholpen wordt. Tegen die tijd heb ik de voucher niet meer nodig, maar de betaling ongedaan maken nu kon ook niet, want er moest eerst 2 dagen worden gewacht.

Met zulke slechte service raken jullie klanten kwijt

Alle klachten die gemeld zijn door Boze klant 0346