Klacht: slechte klantenservice

op 02 februari 2014 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik bestelde deze leuke boots maar omdat er geen andere optie was moest ik kiezen voor ‘versnelde verzending’, dit kostte mij € 16,27 extra. De schoenen zouden met 3-5 dgn binnen zijn. Dit heeft uiteindelijk toch nog 13 dagen geduurd. Dus heb ik 2 e-mails gestuurd waar ik tot op heden geen antwoord op heb gehad. Dit terwijl er op de website vermeld wordt dat ze binnen 1 werkdag zullen reageren.
Ik heb dus € 16,27 extra moeten betalen terwijl het de zelfde verzendtijd heeft als een ‘normale verzending’.

Ik zou erg tevreden zijn met een e-mail terug met op z'n minst excuses en eventueel zelfs die extra kosten van € 16,27 teruggestort krijgen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Light in the box

Heeft op 16 mei 2014 om 03:48 geantwoord

Beste Klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en gezien dat het probleem reeds enige maanden oud is. Onze welgemeende excuses voor het niet eerder behandelen van dit vraagstuk op Klacht.nl. Mochten we u alsnog ergens mee kunnen helpen, dan doen wij dat uiteraard direct en met plezier. In het geval dat u nog overige vragen, problemen of klachten hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

Marianne

LightInTheBox

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door EzraS