Klacht: Slechte klantenservice

op 08 juni 2021 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Ik had een bestelling geplaats bij ASOS. Mijn pakket is toen naar een ophaalpunt gegaan omdat ik niet thuis was. Toen ik de volgende dag naar het ophaalpunt ging om mijn pakketje op te halen hadden zij die niet. Het pakket was niet bekend bij hun. Ik thuis proberen contact op nemen met ASOS.. nou dat ging niet hoor. Geen telefoonnummer, chat of e-mailadres te vinden. Om contact op te nemen zou je via een aantal vragen een e-mail kunnen verzenden maar dat lukte niet. Je krijgt geen e-mail of vragenvormulier te zien. Via het te googlen heb ik uiteindelijk een e-mailadres gevonden van hun klantenservice. Ik heb hun gemaild om te vragen waar mijn bestelling is en wat er mis is gegaan. Weken verder nog steeds geen antwoord. Gelukkig is mijn betaling wel teruggestort maar alsnog vind ik het een vreemde manier van zaken doen bij ASOS en vreemd waarom het zo’n moeilijk is om contact met hun te krijgen.

Wanneer er een manier komt om met ASOS contact te krijgen. D.m.v een telefoonnummer, e-mailadres of contactformulier of iets dergelijks.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fee92