Klacht: Slechte klantenservice

op 01 september 2018 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Online fotoboek gemaakt. Op de pc zie je dat je alle pagina’s hebt gevuld op de kaften na. Het geleverd boek heeft een schutblad aan de voorkant en aan de achterkant. Er staat niet aangegeven dat je aan de achterkant ( dus nog voor het schutblad) Nog eens 2 blanco pagina’s hebt. Het ziet er niet uit en wou vragen of er ergens iets fout ging. Krijg ik een medewerkster aan de lijn die heel kortaf en geïrriteerd reageerde. Dit is gewoon het product en daar kan ik niets aan doen. Sorry hoor maar het feit dat er al niet eens meegekeken wordt naar een oplossing of verwezen wordt naar misschien andere mogelijkheden dan neem je je klanten niet serieus.
Ik zal in ieder geval geen fotoboeken meer laten maken bij de HEMA.

Ga als klantenservice serieus om met klachten en vragen van je klanten. Zorg er ook voor dat je professionele mensen bij de klantenservice zet. Medewerkers die zich persoonlijk aangevallen voelen horen niet thuis op een klantenservice.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandravanreeden