Klacht: Slechte klantenservice

Chayg op 29 oktober 2021 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb met de klantenservice gepraat en vroeg waarom ik niet werd gewaarschuwd wanneer ik mijn mb’s had verbruikt en niet wanneer ik 30 euro erboven op zit pas een sms krijg. Mij werd verteld omdat ik van te voren 2 x werd gewaarschuwd. Dit was niet het geval en heb dit ook aangegeven, maar ze waren niet echt behulpzaam.

Ze ervaren zorgen dat ik een sms krijg wanneer ik 100% van mijn mbs hebt verbruikt en niet wanneet ik er 30 euro bovenop zit en mij misschien de helft laten betalen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

3 maanden geleden - Beste Chayenna Gian, Vervelend dat je onbedoeld buitenbundelkosten hebt gemaakt. Je ontvangt inderdaad waarschuwingsberichten omtrent je internetverbruik. Het eerste bericht ontvang je bij 80 procent verbruik en het tweede bericht ontvang je bij 100 procent verbruik. Indien je een van die berichten of allebei niet hebt ontvangen, kunnen we daar onderzoek naar doen om dat na te gaan. Om ongewenste buitenbundelkosten te voorkomen raad ik je aan om in Mijn Simpel regelmatig je tegoed te checken. In het Mijn Simpel account kan je tevens een Plafond instellen. Met het Plafond stel je een maximumbedrag per maand in en kan je maandelijks niet boven dat bedrag komen. Indien je op het punt staat om boven je Plafond uit te komen, wordt de dienst waarmee je kosten dreigt te maken geblokkeerd. Tegoeden binnen je bundel blijven dan nog bruikbaar. Graag vernemen we van je of je het starten van een klein onderzoek een goed idee vindt. Dan zetten we dat daarna zo snel mogelijk in gang. Groetjes, Mike Simpel

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 13 december 2021 om 11:54 geantwoord

Goedemorgen,
Op 15-10-21 heeft u een klacht ingediend over onze klantenservice.
Graag vernemen wij of uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld en of u verder nog vragen of opmerkingen heeft.
Wanneer u geen verdere vragen meer heeft, verzoeken wij u vriendelijk om de klacht af te sluiten en ons eventueel te beoordelen over de afhandeling.
Een fijne dag toegewenst.
Groet, Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door Chayg