Klacht: Slechte klantenservice

op 29 september 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Bij de ZARA in Rotterdam een tuniek in de aanbieding aangeschaft. Een leuk koopje dacht ik toen nog.

Na 1x wassen volgens voorschriften (en nog nooit gedragen te hebben behalve bij het passen) kwam hij heel erg gekrompen uit de was. Minimaal 2 maten eraf.

Kassabon had ik nog dus terug ermee naar de winkel. Ditmaal in Enschede omdat ik daar in de omgeving woon. In de winkel konden ze er niets mee zij de medewerkster omdat hij in de aanbieding gekocht was, ze geen exemplaren meer had, en ik de kaartjes eraf geknipt had.

Omdat ik het niet eerlijk vond dat ik nu met een tuniek zat die ik niet eens meer kon dragen omdat hij me nu veel te klein was heb ik via de ZARA website de klantenservice afdeling gemailed.

Deze mail heb ik verzonden op 17 augustus. Eerst een heel nette reactie met een verzoek om foto’s van de tuniek en de kassabon toe te sturen. Deze de volgende dag teruggemailed.

En vanaf hier: drama. Ze konden de bestanden (.jpg’s) niet inzien, en of ik de mail aub naar een ander adres wilde sturen. Netjes gedaan. Daar kwam de mail bij een tussenpersoon (receptioniste of iets) binnen die er zelf niets mee kon en het weer naar een andere persoon doorstuurde. Deze persoon is de ‘Communication & PR Manager Benelux.’ Van deze mevrouw tot nu toe nog geen bevredigend antwoord ontvangen en we zijn inmiddels ruim meer dan een maand verder! Ik heb het bij deze opgegeven, en wil anderen waarschuwen.

CONCLUSIE: Zara is een goede winkel met mooie kleding. Service is er redelijk. Maar als je iets overkomt wat niet precies uit een boekje komt dan weten ze niet meer met je om te gaan, en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd… tot in de eeuwigheid. šŸ™

Ik wil al vanaf het begin gewoon het aankoopbedrag van E15,99 retour ontvangen. Het is geen groot bedrag, maar het gaat om het principe. Ik zou niet moeten hoeven te betalen voor iets wat niet van goede kwaliteit was.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lindavels