Klacht: Slechte klantendienst

op 18 augustus 2016 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen maandag een fles eau de parfum besteld bij deze webshop met de verwachting dat het de volgende dag in huis zou zijn.
Op woensdag naar de klantendienst gebeld, daar ik de bestelling nog niet ontvangen had. Na het noemen van mijn bestelnummer kreeg ik op een uiterst onvriendelijke manier te horen dat de bestelling niet verzonden was, daar ik mijn huisnummer niet ingevuld had. Ik maakte daarop de melding aan de dame dat dit wel het geval was en dat kon bewijzen door de email bevestiging die ik van hen ontvangen had, met daarop het goede huisnummer. Omdat ik begrip heb voor het feit dat er fouten gemaakt kunnen worden in de automatisering vroeg ik of zij dat kon oplossen voor mij. ik kreeg daarop het antwoord dat het geld wat ik had overgemaakt over 2 weken terug kon ontvangen. Ook een oplossing welke ik aangaf om het in de plaatseljke winkel op te halen kon volgens haar niet. Zij was niet van plan om mij op enige wijze te helpen. En gaf ook aan dat indien ik de parfum alsnog wilde bestellen dit maar opnieuw moest doen. De dame in kwestie is absoluut niet capabel om op een “klantendienst” te functioneren moet ik helaas constateren.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn reeds jaren klant bij Ici Paris, maar door dit voorval zijn wij niet meer van plan om hier ooit nog wat te kopen.
Jammer dat een "niet capabele" medewerkster hiervoor verantwoordelijk is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door patrioni