Klacht: Slechte klachtenafhandeling

op 28 juni 2016 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Laptop voor mijn zoon besteld en betaald. Levering al twee keer uitgesteld, waarop mijn zoon Dell gebeld heeft. Hem werd gisteren verteld dat het 11 juli zou worden, maar vandaag stond bij de orderstatus dat de laptop niet geleverd kan worden. Klantenservice gebeld, nou die had er duidelijk geen zin in. Er zou iets met versie 10 zijn… vaag verhaal, klantonvriendelijk en heel ondeskundig. Laptop is overigens nog steeds te bestellen volgens de site van Dell. Wij hebben ook nog geen persoonlijk mailtje ontvangen van Dell dat de laptop niet geleverd kan worden en hoe af te handelen.

Als er een duidelijk verhaal komt van een probleemoplossende, deskundige en vooral klantvriendelijke leidinggevende/medewerker van Dell waarom de situatie is zoals deze nu is en er eventueel een soortgelijk product besteld kan worden.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oppatja-Derksen