Klacht: slechte informatie en service

op 06 maart 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Mooie gordijnen uitgezocht, duidelijk de maten van de ramen gegeven.
Kom ik thuis met gordijnen zijn ze veel te breed. ik ermee terug.
Antwoord: mw op ringen doen we altijd 200 % x de breedte dat hangt mooier. Daar hebt u voor getekend.
Ja het klopt dat ik heb getekend maar mag ik zelf bepalen of ik 150% x breedte wil of 200% ? Ik vind dat dit wel even gezegd mocht worden . Want normaal is 150% x breedte dus dit is afwijkend.
voor een raam van 93 cm krijg ik een gordijn van 220, voor een raam van 105 krijg ik 2.80 breed en voor raam van 120 krijg ik 285 of 280 breed. Dat is wel erg veel gordijn .
Gevraagd of ze het konden vermaken omdat ik vind dat ik meer dan 200% heb, nee dat kon niet vlgs het hoofd afd.gordijnen.Ja dat kon wel dan moest ik zelf het maak loon betalen .
Nou ja zeg ik heb al veel teveel gordijn betaalt ongeveer 150 euro op een bedrag van 385.
En volgens die meneer had een medewerker een fout gemaakt want die actie van gratis maken hoort niet bij ringen, dus eigenlijk moest ik niet zeuren.
Terwijl ik over actie wel 3x heb nagevraagd en daar had die meneer zelf zijn toestemming voor gegeven. Want we wisten toen op donderdag dat we gordijnen wilden maar op zaterdag heb ik stalen terug gebracht en weer anderen meegenomen. De actie was alleen die zaterdag nog, wij hebben aangegeven dat we gordijnen wilden hebben , alles op papier gezet en in overleg met meneer hebben we toen maandags de stof doorgegeven, dus hij wist hiervan.

Al met al vind ik het een verschrikkelijk slechte service en totaal niet naar de klant luisteren.
Dit is echt de laatste keer dat ik wat bij Leen Bakker heb gekocht.

Ik ben tevreden als de gordijnen vermaakt worden zoals ik ze wil hebben, ik hoef niet perse mijn geld terug.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ina Boersma