Klacht: slechte informatie

op 07 juli 2012 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op bezoek in Nederland, 29 juni, Duivendrecht, ik probeer het systeem van een ov chip kaart te begrijpen, vraag om hulP aan een employé van de NS, ik word naar boven gestuurd (in Duivendrecht), ga weer naar beneden, ik begrijp het niet, weer naar boven gestuurD, niemand loopt even mee, er waren twee personen, dus toen maar, uit loutere ellende op knopjes gedrukt en ik betaal 7,50 euros voor een ticKet van een paar stations naar Reigersbos. Weer terug naar het vliegveld, dinsdag de 3 de juli, betaal ik voor de zelfde route vice versa, 2,50 dankzei de hulp van een vriendelijke klant van GVB.

Gewenste Oplossing:

eerst een reactie, dan een uitleg, die begrijpelijk is voor een tourist die uit het buitenland komt en niets begrijpt van het systeem, plus dat dus een employé van de NS niet even meeloopt, als er geen drukte is, er waren misschien op het station een vier mensen. Het is geen leuke image voor Nederland.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 09 juli 2012 om 16:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Meer informatie opgevraagd bij de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Bibi Kraft