Klacht: Slechte informatie.

op 14 september 2017 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een nieuwe telefoon gekocht, bij Hollands nieuwe. Aangezien ik niet technisch ben onderlegt, ben ik een paar keer bij Phone House Deurne geweest. Ze hebben mij kosteloos en netjes geholpen. Nu ben ik vandaag weer geweest, en is mij verteld door de eigenaresse dat ik hiervoor moet betalen. Want deze smartphone is hier niet gekocht. Alle voorafgaande keren heb ik gevraagd of ik iets moest betalen, dat was niet nodig werd mij verteld.Er is mij ook nooit gevraagd of de smartphone bij Phonehouse gekocht was. Hoe zit het nu met de regels van Phonehouse !!

Gewenste Oplossing:

Als er goede en duidelijke informatie is betreffende Phone House.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Liesbeth van de Sande