Klacht: Slechte gratis NHA Tablet

op 25 april 2021 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

De gratis NHA tablet is ver onder het gemiddelde wat je van een tablet mag verwachten. Met 1 GB geheugen kan je vrijwel niks. Veel apps werken heel traag, of hangen vast, het is vooral veel wachten op het laden van apps of installeren!! Cheapist of the cheapist!!!

Tablet waarmee je daadwerkelijk kan werken!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Bericht van NHA

2 maanden geleden - Goedemiddag Lion, Vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent over het welkomstcadeau. Ik heb de opmerkingen hierover geregistreerd als klacht en deze doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling.  Je zult hier binnen maximaal twee weken een terugkoppeling op ontvangen. Met vriendelijke groet, NHA Opleidingen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 18 mei 2021 om 15:50 geantwoord

Er is per e-mail gereageerd naar deze klant. De tablet heeft bepaalde specificaties waarbij het mogelijk is dat bepaalde apps niet (goed) werken. De specificaties van de tablet worden aangegeven op www.nha.nl
Als de klant het idee heeft dat de tablet defect is kunnen wij, binnen de garantie, contact opnemen met de leverancier.

Heeft op 26 mei 2021 om 20:14 geantwoord

Tablet is niet geschikt voor normaal gebruik. Veel nieuwe apps werken niet eens op deze tablet. Zonde van het milieu!

Alle klachten die gemeld zijn door LPK2021