Klacht: slechte georganiseerde vakantie

op 19 juli 2012 over Arke in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

van 7 t/m 14 juli ben ik op vakantie geweest naar Monastir Center in Tunesie.
het begon al vrijdags van tevoren. net een halve dag voor vertrek wordt ons medegedeeld dat we 2 nachten in een ander hotel zouden zitten. We kregen hiervoor een vergoeding van 25 euro pp. Schoorvoetend zijn we akkoord gegaan omdat annuleren geen optie was. Nou, hadden we het maar wel gedaan!!! op beide hotels was in principe niks op aan te merken, echter toen we naar het juiste hotel werden gebracht, kregen we de verkeerde kamer (zonder balkon/terras) dat kon ook niet meteen opgelost worden, want het hotel was nog steeds overboekt. (iets wat ik sowieso al niet vind kunnen!!!Hoe kan zoiets???) uiteindelijk hebben we dus nog een nacht in een andere kamer moeten slapen, en pas op dag 4 (!!!!! van de 8 dagen!!! dus de helft van vakantie was al voorbij!!!!!) kregen we de kamer die we geboekt hadden. Verder hadden we een kamelentocht geboekt, maar ik voelde me die morgen niet lekker en besloot uit de hitte te blijven en niet mee te gaan. Ik heb gevraagd of ik ’t geld terug kon krijgen (toch 17,50), ik heb er niks meer van gehoord.
Het strand was zo smerig dat we van ellende na een uur maar weer zijn vertrokken. Tijdens de eerste stap die ik zee zette, dreef er een pamper voorbij.
Op de dag van vertrek kregen we te horen dat onze vlucht 3 uur vertraagd was, NADAT we de sleutel van de kamer hadden ingeleverd. Dus we hebben nog 3 uur in dat hotel rondgehangen, zwemmen kon niet meer, want we konden ons nergens meer verkleden, en ergens naartoe was erg krap in tijd. 3 uur verveling dus. En als laatste was er uiteindelijk ook geen eten meer in het vliegtuig te koop (terwijl we rond etenstijd vlogen!!): ze hadden vertraging en niet voldoende gecaterd voor zowel de heen- als terugreis. Onbegrijpelijk in mijn ogen. Al met al heb ik niet kunnen genieten van mijn vakantie en vind ik het zonde van mijn geld geweest

Gewenste Oplossing:

een financiele tegemoetkoming

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arke in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arke een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arke

Heeft op 06 augustus 2012 om 17:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben op 3 augustus een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Arke, afdeling Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ieneke