Klacht: slechte garantie service

op 21 juli 2017 over Mobiel.nl in de categorie Mobiele Telefonie

goedemiddag,
ik wou jullie even bedanken voor de ongelooflijke slechte service!
Ondertussen zit ik 5 weken zonder telefoon, waarvan de afspraak was 2 weken, en voorlopig heeft niemand een idee wat de status is !
Dit gaat om een simpele garantie claim van een kapotte batterij?
Afspraak 1: telefoon gaat naar Dynafix en komt binnen 2 weken terug.
Na 2 weken niks gehoord te hebben besloten langs gegaan te horen gekregen dat er een prijs opgave gemaakt is, wegens gebruikers schade ? Jullie zouden er achter aan gaan want het klopte niet. Ik mocht de prijs opgave of foto’s niet bekijken?
Week 3 dynafix had geen reactie gegeven en jullie besloten voor een second opinion te gaan en binnen 5tot 10 dagen zou de telefoon gerepareerd terug komen.
Week 4&5 licht mijn telefoon bij een andere reparateur, wederom geen informatie van jullie, en hebben jullie weer niks gehoord van deze partij.
ondanks dat jullie meerdere malen beloven er boven op te zitten en het zo snel mogelijk (beweren) op te willen lossen word er pas gemaild naar de reparateur aan het einde van de afgesproken reparatie tijd !
En dan nog niet te beginnen over jullie klantenservice die meerdere malen verkeerde informatie geven!
Ik hoop dat er nu andere oplossing kan komen i.p.v. het constant wijzen naar de reparateur jullie zijn verantwoordelijk voor mijn telefoon en de afspraken die jullie maken.

een nieuwe telefoon

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mobiel.nl over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Mobiel.nl in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mobiel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mobiel.nl

Heeft op 31 juli 2017 om 12:57 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door ricodammers