Klacht: slechte garantie

op 11 september 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 set beats oortjes gekocht waarvan er al twee defect zijn. De eerste is onder de garantie vervangen de tweede valt niet onder de garantie omdat voor een kabebreuk (kunnen ze blijkbaar op afstand al bepalen) maar 1 maand garantie geld. slechte en onduidelijke communicatie hier over vanuit koopjedeal. Koop er nooit meer!!

Gewenste Oplossing:

gewoon onder garantie vergoeden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 11 september 2016 om 18:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Piet,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat het product mankementen vertoont.
Bij de oordopjes is het als volgt geregeld:
- U heeft één jaar garantie op fabrieksfoutjes.
- U heeft één maand garantie op kabel-breuk. (gebruikersschade)

Natuurlijk kunnen wij niet van een afstand bepalen wat het euvel of mankementen is.
Wel willen wij u alvorens melden, dat bij dit product het vaak kabelbreuk is. (gebruikersschade)
Op gebruikersschade zit helaas geen garantie.

Wij kunnen het product retour nemen, echter indien blijkt dat het om kabelbreuk gaat, bent u verantwoordelijk voor de onderzoekkosten + reparatie.
De oordopjes heeft u bij ons aangeschaft voor €49,95.
Het onderzoek door onze specialist kost net zo veel per uur, vandaar.

Ons excuus voor het ongemak!

Vertrouwend erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons.
Mijn collega's of ik helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanager
Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Heeft op 13 september 2016 om 07:47 geantwoord

ben er klaar mee

Alle klachten die gemeld zijn door piet puk