Klacht: Slechte ervaring wordt niet gepubliceerd door leverancier

Het anti-snurk beugeltje van dit bedrijf voldoet in het geheel niet. Omdat de website van ByeByeSnore alleen positieve reacties laat zien heb ik een week geleden mijn negatieve ervaring ingevuld. Na indienen bleek deze nog wel voor goedkeuring door de eigenaar te moeten worden beoordeeld. Nu blijkt dat mijn ervaring niet gepubliceerd wordt. Alleen positieve verhalen worden op de site geplaatst. Daar komt nog bij dat al deze positieve reacties wel heel erg op elkaar lijken; ik vermoed dat ze door slechts één of enkele personen geschreven zijn. Ik vind dat alle ervaringen bekend gemaakt moeten worden zodat een klant weet wat deze zijn.

Mijn ervaring publiceren.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bye-Bye-Snore.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bye-Bye-Snore.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bye-Bye-Snore.nl

Heeft op 25 april 2016 om 08:05 geantwoord

Geachte heer Peperzak,

Mogen wij van u vernemen of wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn?

In geval niet, mogen wij u dan verzoeken deze betreffende klacht als opgelost te markeren?

Wensen wij u een fijne dag!

In afwachting van uw reactie.

Verblijven wij met vriendelijke groet,
Tea m Bye Bye Snore . nl

Heeft op 27 april 2016 om 12:09 geantwoord

In de e-mail (25-4-2016) die ik kreeg van Klacht.nl staat \"We hebben bericht ontvangen dat Bye-Bye-Snore.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht\". Toen ik vandaag keek op de bbs website zag ik dat daar niets is veranderd. Mijn negatieve ervaring wordt dus niet door bye-bye-snore geplaatst. Dit versterkt mijn vermoeden dat de wel geplaatste, zonder uitzondering positieve, beoordelingen uit de duim gezogen zijn (zoals ik eerder al meldde). Er is dus geen oplossing geboden.

Alle klachten die gemeld zijn door lpeperzak