Klacht: Slechte en onfatsoenlijke reactie via mail

op 01 augustus 2016 over ARTAparts in de categorie Auto Onderdelen

Ik heb contact gezocht met arta auto onderdelen om te vragen of ze een bepaald onderdeel konden leveren, aangezien dit niet te vinden was op de website. Ik kreeg als reactie een korte mail met daarin dat ik beter moest kijken op de website. Dat had ik al gedaan, vandaar mijn mail.

Dit legde ik vervolgens uit, waarna ik een mail kreeg met alleen een spellingsfout correctie. Geen inhoudelijke antwoord.
Even later kreeg ik (denk per ongeluk) een forward mail die bedoeld was voor de leverancier in Duitsland, waarin beschreven werd dat ik een inburgeringscursus moest doen. Vanwege mijn spelfout dus.

Ik vroeg via de mail om een achterlicht zonder fitting, ik schreef per ongeluk vitting met een v ipv fitting.

Hierop kreeg ik dus geen inhoudelijke antwoord, alleen kortaf en een denigrerende mail terug.
Waarna er een dus per ongeluk een mail naar mij is doorgestuurd waarin er beschreven werd dat ik een inburgeringscursus moet volgen. En dat terwijl ik Nederlandse autochtoon ben die gewoon een vraag had mbt een auto onderdeel.

Her is natuurlijk al bedenkelijk dat arta auto onderdelen telefonisch niet bereikbaar is, en daarnaast ook geen adres vermeld. Je kan alleen contact opnemen via de mail. Dat zou eigenlijk al vooraf een no go moeten zijn.

Ik wil hiermee andere potentiële klanten waarschuwen dat dit geen betrouwbare webshop is, en ze niet klant vriendelijk zijn. Aangezien ik geen allochtoon ben, voel ik me niet aangevallen door de opmerking over inburgeringsursus. Maar snap wel dat een ander, met een buitenlandse afkomst, hier wel gekwetst door zal zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ARTAparts over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Antone