Klacht: SLECHTE DIENSTVERLENER

op 19 december 2012 over Delta in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

SEDERT DRIE DAGEN GEEN WATERDRUK MEER OP DE LEIDINGEN
ZONDER VERWITTIGING VAN DE KLANTEN- HEBBEN DIT MEDEGEDEELD
VIA DE KRANTEN EN WAT ALS JE GEEN KRANT LEEST DAN MOET JE
MAAR JE PLAN TREKKEN- ZEER SLECHTE KLANTENSERVICE –
BRUTAAL

Gewenste Oplossing:

DAT ZE DE KLANTEN HET WATER GEVEN MET DE NODIGE DRUK
WAARVOOR ZE EEN FACTUUR BETALEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Delta in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Deze klacht is bedoeld voor de afdeling Infra. Wij hebben deze klacht doorgezet en willen onze excuses aanbieden voor het ongemak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Delta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Delta

Heeft op 27 december 2012 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

De betreffende klacht is doorgestuurd naar de afdeling Infra. Verder is er telefonisch contact opgenomen met de klant om de klacht te bespreken en excuses aan te bieden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Delta beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door DUBOIS