Klacht: slechte dakkapellen

op 18 september 2017 over Noord Holland Dakkapellen in de categorie Bouwbedrijven

Na eerst steeds uitstellen van de plaatsing werd de dakkapellen incompleet geleverd. maar wel werd er verwacht dat wij vooruit alles zouden betalen. Na maanden was de boel pas compleet en hebben wij alles aan de binnenkant afgewerkt. Nu is er in de maand september regen gevallen en bleek onze dakkapel een vergiet. En zoals eerder ook steeds gebeurd is de Alwin Colenbrander niet te bereiken. Telefoon buiten gebruik en ook zijn medewerkers reageren niet meer. Na een deskundige geraadpleegd te hebben, blijkt dat het dak niet waterdicht is afgeleverd.Er zijn panlatten weggehaald en er is geen constructie teruggeplaatst om de pannen op te laten rusten, het lood ligt niet goed en het dakleer licht los. Hierdoor kon het regenwater zo het huis instromen. We zullen alles opnieuw moeten laten doen en deze kosten op Noord Holland Dakkapellen verhalen. Zij komen er bij ons niet meer in.

Ik zal de reparaties uitbesteden aan andere betrouwbare bedrijven. De rekening zal door Noord Holland Dakkapellen betaald mogen worden. Verder hoop ik dat er een manier komt waarop dit soort lui een halt toegeroepen kan worden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Noord Holland Dakkapellen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Rommoon