Klacht: slechte communicatie, weigeren om mee te werken zodat ik mijn kledij kan terugsturen en mijn geld terug kan ontvangen

op 13 december 2017 over wielerkleding.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Bij Wielerkleding.nl wielrennerskledij gekocht (broek + vest). Samen was dit een bedrag van €129. M.a.w. ik dacht dat ik toch een zekere kwaliteit gekocht had voor deze prijs. Toen mijn pakje aankwam, zag ik dat de stof van dermate slechte kwaliteit was, met geen elastane, zodat er geen draagcomfort was die belangrijk is bij wielrennerskledij. De ritsen zijn ook van heel slechte kwaliteit. Ik mailde naar hen om te vragen wat ik moest doen om het terug te zenden en mijn geld terug te krijgen. Dan kreeg ik bij elke mail ik stuurde een heel korte maar vooral ontwijkende mail terug, zonder de gevraagde info. Echt om mij op den duur te ontmoedigen zodat ik niet meer terugmailde. Ik bestelde iets bij wielerkleding.nl maar bleek dat mijn pakje dat ik ontvangde uit China kwam. Ik dacht dus wel dat ik kocht bij een bedrijf in Nederland waar ik desnoods kon retourneren naar Nederland. Maar na al mijn mails, weigeren ze me de nodige info te geven omtrent retouradres en terugkrijgen van mijn geld.

Goede communicatie via mailverkeer.
Goede kwaliteit als ik de prijs voor goede kwaliteit betaal.
Als ik iets van Specialized koop, denk ik ook dat het van het merk Specialized is en geen Chinese namaakbrol zonder etiketten met wasvoorschrift of info stof of merk zoals hier het geval.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over wielerkleding.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over wielerkleding.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Doreenxxx