Klacht: slechte communicatie vanuit klantenservice

op 07 juli 2017 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Wij zijn al vijf weken in overleg met de klantenservice over de reparatie van een laptop. Wij hebben een Lenovo naar hen gestuurd omdat hij vreemde geluiden maakte. Volgens ons viel dit nog binnen de garantietermijn en onder de garantie. Zij geven aan dat dit niet het geval is, wij zouden zelf de schade veroorzaakt hebben. Zeer discutabel maar omdat het reparatiebedrag niet zo heel hoog was en onze dochter haar laptop voor school weer snel nodig had, hebben wij betaald.
Nu vandaag weer gebeld, zij geven aan dat het nog 1 tot 2 weken kan duren. Het is allemaal heel vaag, als je belt met Medion waar hij in reparatie zou zijn, zeggen ze dat ze geen Lenovo laptops repareren.
Ik zou vandaag terug gemail worden over de status maar aangezien ze nog geen enkele keer hun belofte zijn nagekomen ga ik nu op diverse plekken (o.a. ook Facebook) mijn onvrede maar uiten. En probeer ik het ook op deze plek.

Wij willen nu binnen maximaal een week onze laptop gerepareerd terug. Dan zijn wij hem ruim zes weken kwijt geweest. En enige excuses over deze gang van zaken zou op zijn plek zijn. Als ik op internet kijk ben ik bepaald niet de enige met klachten over hun klantenservice.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ibood

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ibood nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Wicky70