Klacht: Slechte communicatie, krijg geen geld terug.

op 16 mei 2020 over Ap-Onderdelen in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 2,5 maand geleden een bestelling te hebben geplaatst, en 3 weken geleden te hebben geannuleerd, omdat het product steeds niet binnen kwam, nog steeds geen geld terug gezien. Zeer slechte communicatie, worden aan het lijntje gehouden. Ga inmiddels vandaag een aangifte doen bij de politie. Hoop dat meerdere mensen dit doen, want dan alleen kan dit bedrijf gestopt worden!
Dit bedrijf is het niet waard, je wordt opgelicht.

Gewenste Oplossing:

Ik zou heel graag het bedrag van €358,15 terug gestort krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ap-Onderdelen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ap-Onderdelen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Voorjaar2020