Klacht: Slechte communicatie en levering

op 07 maart 2019 over Dekbed-discounter.nl in de categorie Beddengoed

Ik heb een bed besteld op 10 februari.
Dat bed had een levertermijn van 2-3 weken.
Ik belde hun op en gaf aan dat die bijna verstreken was.
De persoon die over de koopbedden ging was op die dag niet aanwezig en zou vrij hebben maar mij de volgende dag bellen.
Dit is niet gebeurd waardoor ik weer terug belde.
De volgende dag heb ik weer gebeld en gaven ze aan dat het bed de week erop geleverd zou worden. Wat ook niet gebeurde toen gaven ze weer aan dat de leverancier ziek was en die vrouw weer een vrije dag had. Ondertussen hebben ze de levertijd aangepast naar 6 weken zonder communicatie naar mij en geprobeerd op mij te schuiven dat ik het verkeerd heb gezien. Klachten komen niet aan op het email adres die zij beschikbaar stellen en ik ben ook nog 0 x terug gebeld terwijl dat meerdere malen beloofd is.

Eindelijk is terug gebeld worden door een leidinggevende. En zo snel mogelijk mijn bed

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dekbed-discounter.nl nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekbed-discounter.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekbed-discounter.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekbed-discounter.nl

Heeft op 10 maart 2020 om 11:01 geantwoord

Beste heermevrouw,

Wij komen zojuist jouw beoordeling tegen en komen graag nog even in contact om na te gaan of je inmiddels tevreden bent over de geleverde boxspring en hoe wij onze service in de toekomst zouden kunnen verbeteren.

Zou je ons willen bellen op: 31 (0)853 032813.

Wij hopen van je te horen!

Dekbed Discounter.

Alle klachten die gemeld zijn door DonnaN