Klacht: slechte communicatie en klantenservice

op 15 augustus 2017 over benza.nl in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

In juli een bestelling geplaatst, geen communicatie geweest over een product dat niet op voorraad blijkt te zijn. Hierdoor heeft de bestelling vertraging opgelopen (zonder dat hier over gecommuniceerd is). Uiteindelijk een deel van de bestelling na 2 weken (website geeft 2 a 3 werkdagen levertijd garantie) geleverd gekregen met een briefje in het pakketje dat niet alle producten geleverd kunnen worden en later toegezonden worden (zonder dat er is aangegeven om welke producten het gaat en wanneer dit zal zijn).
Hhier direct over gebeld waarom hier niet over gecommuniceerd is en hoe iedereen weet welke producten wel of niet geleverd zijn.

Inmiddels zijn we een maand verder en ik heb nog steeds niks gehoord van het bedrijf.
Nu zitten we rond de bouwvak en sommige bedrijven zitten dicht, begrijpelijk (?), maar de auto-reply via mail is wel heel bijzonder;
de eerste auto-reply geeft aan dat het bedrijf TOT 14-08-2017 is gesloten en hierom geen reactie via mail krijgt. De tweede mail (gestuurd op 15-08-2017) krijg je als auto-reply dat het bedrijf TOT 28-08-2017 is gesloten.
Dus maar bellen…
Krijg je een bandje dat het bedrijf tot 15-08-2017 is gesloten, dus nog steeds geen contact kunnen krijgen….

Dat er netjes gecommuniceerd kan worden vanuit dit bedrijf en dat ik hierin gecompenseerd wordt.
Mijn geld is inmiddels al een maand van mijn rekening, maar heb dus nog steeds mijn gehele bestelling niet in huis.
Excuses is het minste wat dit bedrijf kan bieden, maar daar koopt niemand iets voor....

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over benza.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over benza.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FRP