Klacht: Slechte communicatie en afwikkeling van reparatie smartphone S6

op 20 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Op 13 juli 2016 nieuw toestel Samsung S6 gekocht via Belsimpel.nl

Vanaf eind augustus laadt het toestel niet meer op (toestel is dan amper 1,5 maand in mijn bezit). Via site van Samsung toestel aangeboden ter reparatie.
Op 30 augustus is smartphone opgehaald door reparatieservice van Samsung, so far so good.

Via reparatieservice krijg ik melding door dat toestel niet meer gemaakt kan worden. Deze status is per 6 september 2016 vastgelegd in het systeem van Dynafix. Vervolgens is er radiostilte. Op 9 september bel ik zelf op naar Dynafix en dan krijg ik te horen dat het toestel gecrediteerd wordt. Vervolgens hoor ik niets. Op 13 september bel ik zelf maar weer met Samsung. Die geven aan dat ze van niets weten en dat Dynafix aan zet is. Vervolgens met Dynafix gebeld en die geven aan dat Samsung aan zet is.

Al met al ben ik mijn toestel al drie weken kwijt en ik heb geen enkel idee wat de status is. Hierover wordt niet gecommuniceerd en als ik zelf bel weet Samsung niet wat de status is.

Dit vind ik niet acceptabel. Ten eerste duurt het erg lang, er wordt niet gecommuniceerd met mij en ik heb nu een oud toestel wat die functioneert niet naar behoren. Daarnaast is de helpdesk van Samsung (niet van Dynafix) verre van behulpzaam hierin.

1. Snel besluit van Samsung wat het vervolg is en dan snelle afhandeling zodat ik weer een nieuw toestel heb waar ik recht op heb.
2. Dit proces binnen Samsung onder de loep nemen en aanpassen zodat andere klanten in de toekomst niet de dupe worden van deze gebrekkige service.
3. Tegemoetkoming van de moeite die ik erin moet steken om 'gehoord' te worden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geran Janssen