Klacht: Slechte boodscahappenkratten

op 05 augustus 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik doe al mijn boodschappen bij Albert Heijn. Op vrijdagmiddag doe ik de grote boodschappen zodat ik door de week alleen nog wat verse producten op hoef te halen. Nu wilde ik vanmiddag mijn boodschappen vanuit de winkelwagen in de auto tillen maar klapte de hele bodem uit het boodschappenkrat. Veel dingen stuk, maar goed je denkt dan nog dat kan een keer gebeuren. Alles maar los in de auto gelegd en naar huis gereden. Daar een ander krat gepakt zodat ik de boodschappen naar binnen kon brengen, maar u gelooft het niet, voordat ik de boodschappen kon neerzetten klapte ook uit dit krat de bodem. toen begon ik toch te twijfelen aan de kwaliteit van de boodschappenkratten. Eén van de twee was bovendien nog redelijk nieuw. Mijn vertrouwen in de boodschappenkratten van AH is wel ernstig afgenomen. Veel boodschappen waren stuk en moest ik weggooien. Jammer. Ik ga deze kratten niet meer gebruiken. Er zaten niet eens erg zware spullen in toen het misging.

Als AH kan aantonen dat de kratten betrouwbaar zijn. Verder verwacht ik niet veel. er zijn voor AH natuurlijk allerlei redenen om aan te tonen dat het niet aan de kratten ligt, maar aan de gebruiker

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wilma brommer