Klacht: slechte bezorging

[email protected] op 06 juli 2020 over Noordhollands Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag (6-7) geen krant ontvangen.
Dit is de 2e x in korte tijd.
Of de krant wordt te laat bezorgt. Om 8.15 uur og na 9.00 uur.
Het is een ochtendkrant, dus de krant moet om 7.00 uur in de bus liggen!!
Digitaal ontvangen is geen troost, zeker niet omdat je dat de puzzels niet kunt doen!

Gewenste Oplossing:

Als de bezorging op tijd is.
Vakantietijd mag geen excuus zijn!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Noordhollands Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Noordhollands Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]