Klacht: slechte bezorging

op 12 september 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nu al drie weken geen folders gehad en gebeld en er werd verteld dat de bezorger een ongeluk had gehad maar aan de andere kant van mijn straat werd wel bezorgt nu mis ik al drie weken de aanbiedingen. Ik zal dan ook alle folders die normaal in het pakket zitten aan schrijven hoe slecht jullie bezorging is en als iemand ziek is dat jullie dan moeten zorgen direkt voor een vervanger want nu ben ik de benaaldede.

Gewenste Oplossing:

als ik elke week optijd het pakket krijg door de brievenbus

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 13 september 2018 om 12:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het heel vervelend dat de verspreiding van de folders te wensen heeft overgelaten en dat wij niet de kwaliteit hebben kunnen leveren die u van ons mag verwachten.

Wij gaan er vanuit dat u de folders aankomende week weer netjes in de bus krijgt. Is dit niet het geval dan horen wij dit graag weer van u.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Heeft op 13 september 2018 om 18:00 geantwoord

Waardeloos ok hen geen PV

Alle klachten die gemeld zijn door Venema67