Mijn Klacht:
Mijn zoon heeft een abonnement bij Vodafone, door zijn jonge leeftijd staat dit abonnement op mijn naam (ouder). Nu heb ik voor de 2e keer vragen over zijn factuur. Ik wil als ouder vodafone bellen maar dan heb ik het toestel van mijn zoon nodig. Als ik het 0900 nr bel, wordt deze niet beantwoord. Mijn geduld raakt op……
Gewenste Oplossing:
Gewoon een direct nummer van klantenservice welke voor iedereen bereikbaar is en waar de telefoon ook direct beantwoord wordt. En heeeel graag duidelijke uitleg over de factuur, want die is dusdanig hoog dat dat zeker niet klopt....

