Klacht: slechte bejegening, slechte afwerking kapotte combimagnetron

op 12 september 2016 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Sinds half augustus is mijn combinatie magnetron/oven kapot gegaan. deze hebben wij nog maar sinds april.

gebeld, en al snel kon er een monteur komen. tot zo ver onze tevredenheid.
de monteur kwam begin 29-8, een chagrijnige man, maar prima iedereen heeft wel eens zijn dag niet! na het reset van de combi kwam hij tot de veronderstelling dat het probleem zich in de elektronica bevond. Echter had hij hier geen apparatuur voor bij. Dus er werd een nieuw afspraak gemaakt. op 9-9.

9-9 Dezelfde chagrijnige monteur kwam voor een 2e maal langs. Maar ook dit keer kon de combi weer niet gemaakt worden. Er ontbrak namelijk een sticker???
inmiddels zitten we al een aantal weken zonder combi. de monteur kan het niet maken omdat er geen sticker aanwezig is.
nou je kan mijn niet vertellen dat alles afhangt om een combi magnetron oven te maken van een STICKER??

na ondertussen al een aantal keer aan de telefoon gezeten te hebben. kreeg ik vandaag weer te horen dat we nog minimaal tot oktober moeten wachten. Ze zijn nu namelijk in Procesoverleg over onze combi. september heeft nog 18 dagen dus dat vind ik behoorlijk lang voor zo’n overleg.

als er zo snel mogelijk een nieuwe combinatie oven/magnetron staat.
of dat hij gemaakt is.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jessicadenbakker