Klacht: slechte behandeling, res.nr. 7107675

op 14 juli 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Vorige week dinsdag krij ik van jullie een mail dat wij woensdag 11 oktober niet terug kunnen vliegen uit spanje.
met een telefoonnummer. Wij reizen met 16 personen, dan moet je overleggen wat een ieder wil.
hier voor heb ik ruim 6 uren aan devtelefoon gezeten, schandalig.
jullie wijzigen de boel.

Vanaf de eerste boeking ben ik bezig mrt telefoontjes en mailtjes om te vragen hoe de prijs van een familiekamer tot stand komt.
die vraag wordt mij gesteld en stel ik jullie, helemaal geen antwoord, alleen maar verwijzigingen naar hier en daar, schandalig.

Ik heb deze taak op mjj genomen, wil hem ook afmaken, maar kan u niet vertellen hoeveel spijt ik hiervan heb. Dit is absoluut kijn laatste poging.
zoals de ptijs nu is betaald een kind van 3 jaar, dat bij zijn ouders slaapt nog meer als een volwassene.

Ik wil de rekening door nemen met iemand die daar verstand van heeft en bevoegd is de boel recht te trekken.

Ik ben hier nu langer mee bezig dan dat ik op vakantie ga, schandalig.

Iemand spreken die dit oplost.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door heezen1