Klacht: Slechte bediening.

op 19 juli 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Vanmorgen wilde ik iets vragen over een verbandsoort aan een medewerker die in de winkel liep, en net een andere klant te woord had gestaan. Ik vroeg vriendelijk :mag ik u iets vragen ? ” nou ” zei hij, ” u zoekt het wel uit zeg, ik heb 10 minuten pauze en daar zijn er nu al 10 van om het lijkt wel of niemand mij m’n koffie gunt vanmorgen. Ik gaf als antwoord dat ik zo klaar was en vroeg hem naar het verband. Hij snauwde :” hebben we niet, ga maar naar de apotheek. Ik was in eerste instantie verbaast want dit heb ik in onze stad nog nooit meegemaakt. Iedereen is altijd heel vriendelijk. Het was een jonge man die ik nooit eerder heb gezien . Ik ben vervolgens naar de DA gegaan, daar heden ze het product wel en werd zeer vriendelijk geholpen. Ik ben boos, en vind dit een zeer slechte zaak. Als ik bij een volgend bezoek een bekende medewerker tref zal ik het ook in de wikkel doorgeven. Ik ben een trouwe klant van het Kruidvat, maar ik overweeg in het vervolg naar een andere drogist te gaan.

Met vriendelijke groet, Henny Laamers. Hardenberg.

Een uitgebreide les in klantvriendelijkheid is hier duidelijk op zijn plaats. Maak daar ruim tijd voor vrij tijdens de opleiding / inwerkperiode. Chagrijnige medewerkers zijn dodelijk voor de verkoop. De concurrentie is toch al groot.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Laamers