Klacht: Slechte bediening

op 08 juli 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het was vandaag 8 juli 2017 een slecht idee om bij Van der Valk Nootdorp te gaan dineren met de familie. Na het aan tafel gaan moesten we al ruim 40 minuten wachten voor de bestelling werd opgenomen. Omdat we niet meteen ook al het dessert wilden bestellen werd er al wat kribbig gereageerd. Ook daarna was er flink wat op aan te merken, zoals:
– een volgende fles witte wijn werd op tafel neergezet en niet in de koeler die 20 cm verderop stond
– wijn inschenken moeten klanten zelf doen
– tijdens de maaltijd wordt niet gevraagd of alles naar wens en/of vodoende is
– afruimen na de gangen gebeurt in etappes, tussendoor worden en iets aan meerdere andere tafels gedaan
– idem met het uitdelen van de menukaarten
– vlees wat ROOD wordt besteld is bijna medium gegrild
– een dessert wordt vergeten (niet opgeschreven omdat de aandacht er niet bij wordt gehouden). Ook na 3 keer vragen komt er nog niets.

Gewenste Oplossing:

Aandacht voor de werkzaamheden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ad Damstra