Klacht: Slechte armband en voor leugenaar uitgemaakt worden

op 21 augustus 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

Lucardi Filiaal Hoogezand

5 December 2015 heb ik een slavenarmband gekregen van mijn vriend die die dag gekocht is bij het filiaal in Hoogezand. Deze armband heeft allemaal strass steentjes en ik vond hem prachtig en was er ontzettend blij mee. Kort was mijn geluk, want de witte lijm laag waar de steentjes in zitten begon heen en weer te schuiven en dat al binnen een paar maanden. Toen wij met de klacht naar de winkel zijn gegaan, werd deze keurig opgelost en kreeg ik een nieuwe. Helaas was mijn geluk weer van korte duur want er gingen maanden overheen en nu begonnen sommige steentjes er uit te vallen. Eerst 2 steentjes die er weer werden ingeplakt door een nette jonge verkoopster met blond haar. Helaas viel er 2 weken terug weer 1 uit en daar moest ik 2,30 euro voor betalen. Ik gaf aan dat ik het daar niet mee eens was, want de armband heeft een stuk of 250 a 300 steentjes en als zij nu al zo snel uitvallen, dan gaat dat nog meer gebeuren en elke keer 2,30 euro betalen maakt het een dure armband. Mijns inziens mag je van een armband van 60 euro wel meer kwaliteit verwachten en is het gewoon een wanprestatie die geleverd is. Ik ben hiervoor vrijdag 19-8-2016 naar de bedrijfsleidster geweest. Buiten het slechte product ben ik nou ook slecht behandeld. De bedrijfsleidster was behoorlijk onbeschoft. Zij gaf aan dat het buiten de garantie viel en zij niets meer kon doen. Ik gaf aan dat het een slecht product was, waar ik zelfs nu met een 2e armband nog problemen heb. Ik gaf aan dat het niet normaal was dat ik elke keer maar 2,30 euro moest gaan betalen, want vorige week is er zelfs weer een van die 2 steentjes uitgevallen die pasgeleden door de jonge verkoopster er in gelijmd was. Ik heb dus ook nog geen eens garantie dat zij dan wel blijven zitten. De bedrijfsleidster ging vervolgens voelen aan de armband, want naar haar mening kon zij voelen waar de geplakte steentjes zouden zitten. Zij voelde er 1, terwijl er bij dat filiaal al 3 ingeplakt zijn waarvan er dus 1 uitgevallen was. Eigenlijk maakte zij mij dus in andere bewoording voor leugenaar uit. Ze gaf daarna aan dat ik er maar blanke nagellak overheen moest doen, want dan werden de steentjes meer beschermd. Ik vroeg waarom dit niet aangegeven was bij de verkoop en zij beweerde glashard dat die verkoopster dat altijd zegt. Ik zei: dat is niet gezegd waarop zei aangaf niet met mij in discussie te willen gaan. Dit is dus mij eigenlijk voor een 2e keer als leugenaar uit maken. Elke verkoopster is een mens en kan het vergeten en van mij mogen de camerabeelden worden de camera beelden worden bekeken om mijn gelijk te halen, want het is niet gezegd. Buiten dat om vind ik het een raar idee dat ik een laag blanke nagellak op de armband moet doen. Want wie garandeert dat dat niet gaat barsten en dan ben ik nog verder van huis. Wij praten notabene wel over een armband van 60 euro. Uit coulance wilden zij er nog wel 1 steentje in zetten. Ik heb de armband achter gelaten en ben boos boodschappen gaan halen, want hoezo coulance? er is voor de 2e keer namelijk een slecht product afgeleverd. Toen ik terug kwam kreeg ik mijn armband terug met 2,30 euro er bij voor het steentje dat ik de vorige keer betaald heb. Ik heb gezegd dat zij die 2,30 euro mochten houden voor de slechte service en ik het hoofdkantoor zou mailen. Ik heb ondertussen de klantenservice gemaild en krijg als reactie dat zij niet bevoegd zijn om een oplossing te bieden, maar dat zij de klacht doorsturen naar het desbetreffende filiaal, dat is hun beleid zeiden zij. In de MEESTE gevallen zou er een oplossing zouden zij naar een klacht kijken en een eventuele oplossing bieden. Kortom zij kijken ook niet eens naar elke klacht. Ik voel mij als klant onheus bejegend en hoop dat hier een oplossing voor komt.

geld terug

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kristel79