Klacht: Slechte apparatuur en nog slechtere service

op 21 januari 2014 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Eind augustus een nieuwe keuken gekocht met een inbouwkoelkast van whirlpool. Direct viel ons op dat hij enorm veel lawaai maakte en er veel vocht in de koelkast aanwezig was. Dus gebeld, en eerst afgepoeierd bij whirlpool dat het normaal was en dat als het normaal was wij de reparatiekosten moeten betalen. Nou ja dan kijken wij het wel aan. Het werd niet minder, alles bedierf in de koelkast, dus weer gebeld en inderdaad was het niet normaal. Het geluid bleef hij echter maken en ondanks dat het vocht minder werd is het nog steeds vochtig. Dus weer gebeld ( elke keer overigens 20 min in de wacht !!! ) en monteur gekomen. “helaas geluid is normaal ” en verder is hij niet gekomen. Met 2 minuten was hij vertrokken. Het geluid is net of de gaskraan hard aanstaat en het geluid komt boven de tv uit. Dit terwijl wij hem gekocht hebben als “fluisterstil”. Nu moet dus weer een monteur komen dus wij hebben weer gebeld en hadden een afspraak voor afgelopen vrijdag. Krijgen we dinsdag een mail dat de afspraak is verzet naar afgelopen donderdag. Ja leuk maar dan is er niemand thuis. Dus weer bellen, weer 20 minuten in de wacht, en omdat je het een *** koelkast noemt wordt de verbinding verbroken zonder enige afspraak. Echt, ik kak ondertussen op whirlpool. Nog steeds is de koelkast vochtig, en maakt hij veel herrie en geen oplossing nabij.

Een nieuwe inhoud van de koelkast voor alles wat ondertussen bedorven is geraakt en een nieuw (model) koelkast.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door van Reenen