Klacht: Slechte afhandeling klacht door klantenservice

gerweski op 18 oktober 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

6 weken geleden order geplaatst en steeds niet ontvangen. Door lidl een tegoed bon gestuurd en belofte dat de order geannuleerd zou worden. Echter 1 dag later krijg ik artikelen alsnog geleverd. Had ik niet meer nodig dus geretourneerd.
Op dezelfde dag ook een artikel geretourneerd waarvan keurig een bevestiging ontvangen! Maar van het andere artikelen niets. Voor de 6e keer weer gebeld en beloofd dat het doorgestuurd zou worden naar de betreffende afdelin. Gevraagd naar de leidinggevende doch dat was niet mogelijk. Krijg binnen 7 dagen weer een reactie!!!!
Begrijpen niet wat het woord KLANTENSERVICE betekent!!!

Gewenste Oplossing:

Terug gebeld worden en gelijk het hele probleem oplossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 18 oktober 2017 om 14:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door