Klacht: Slechte afhandeling

Smell op 27 december 2020 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor kerst heb ik kerst cadeau papier besteld, maar per ongeluk op mijn oude adres. Ik kon niks wijzigen, noch de bestelling annuleren. Ik heb de klanten service gebeld en wel geteld 26 minuten moeten wachten voor dat ik iemand aan de telefoon had.

Er werd mij geadviseerd dat ik het product opnieuw bestel en dat ik het via de app in de ochtend annuleer omdat zij dat zelf niet kunnen. De volgende ochtend heb ik 4x op annuleren getikt in de app, maar er gebeurde verder niks. Nu is het alsnog afgeleverd op het oude adres in een appartementencomplex bij mensen die ik niet ken.

Weer Wehkamp gebeld en na 30
In wachten zouden zij DHL langs sturen om het op te halen. 2 dagen lang is er niks opgehaald volgens de laatste status in de app. Dat probleem ligt bij DHL. Via via heb ik toen contact gezocht op Facebook met die buren en zij zouden het in de hal leggen.

Tot nu toe is er nog steeds niks gebeurd vanuit wehkamp en ben ik 30 euro kwijt aan cadeau papier omdat zij er een rotzooitje van maken. Op Facebook messenger antwoordt er telkens iemand anders en wordt er niks gelezen over de case. Alleen gevraagd of ik het zelf kan ophalen en kan brengen naar een DHL punt. Volgens mij begrijpen zij niet wat “verhuizen” betekent en dat ik daar dus niet meer woon.

Gewenste Oplossing:

Zodra ik mijn geld terug heb. Wat zij met het pakket doen is voor mij niet belangrijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Smell

1 jaar geleden - Wat is volgens Wehkamp in behandeling? Niemand heeft mij gecontacteerd. Ene Thies op Facebook messenger vraagt telkens om “gegevens”, maar geeft niet aan wat hij nodig heeft. Elke dag krijg ik weer een berichtje met we gaan je niet helpen zonder gegevens. Die gegevens heb ik telefonisch 2x doorgegeven. Blijkbaar kunnen ze een omni channel customer service niet aan. Graag hoor ik wanneer en hoe ik een reactie kan verwachten?

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemorgen, Wat vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Graag kijken wij met u mee om te zien of wij meer voor u kunnen betekenen met betrekking tot uw pakket. Wilt u hiervoor een samenvatting van de klacht, uw klantnummer en geboortedatum mailen naar [email protected]? Dan kunnen wij uw klacht verder oppakken in uw account. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Smell