Klacht: slechte administratie

op 10 november 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Eind 2016 en 19 mei 2017 heb ik vergeefs op een monteur gewacht nadat ik mijn afspraak voor onderhoud telefonisch had bevestigd. De telefonist vertelde dat de afspraak ook de tweede keer niet in hun agenda stond.Ik heb in mei 2017 mijn contract dan ook opgezegd hetgeen door de telefonist zou worden geregeld. Mijn laatste kwartaalbedrag van Euro 22,51 is in maart betaald. In juni bleef de afschrijving uit waaruit ik opmaakte dat de opzegging een feit was. In september werd er opeens een bedrag van Euro 18,= afgeschreven hetgeen ik direct gestorneerd heb. Op 8 november ontving ik een brief waarin gedreigd werd met een verhoging en met een deurwaarder als de betaling uit zou blijven. Omdat ik aan telefoniste Van Trigt niet kon zeggen wat de naam was van de telefonist die ik in mei had gesproken werd mijn opzegging ontkent. Ik kon volgens haar niets bewijzen. Van Trigt controleerde mijn mailadres en zou zorgen dat de opzegging alsnog in werking zou zijn gezet. Het bedrag moest ik toch maar even overmaken, terugbetaling zou later plaats vinden. Vooralsnog heb ik hieraan geen gehoor gegeven. Een mail heb ik echter nog niet ontvangen.

Als ik een definitieve bevestiging krijg dat mijn contract bij Feenstra is ontbonden en als ik eventuele teveel betaalde gelden heb terug ontvangen. Ook wens ik excuses voor het feit dat ik als leugenaar wordt aangemerkt. Feenstra heeft zijn administratie duidelijk niet op orde en schuift de schuld vervolgens in de schoenen van de klant.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 13 november 2017 om 12:25 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Schooten,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vervelend om te vernemen dat wij de door u bevestigde afspraken niet zijn nagekomen. Onze excuses hiervoor. Volgens onze administratie hebben wij in mei geen opzegging van u ontvangen. Mocht u beschikken over stukken waaruit iets anders blijkt, dan ontvangen wij dit graag van u zodat wij uw opzegging met terugwerkende kracht voor u in orde kunnen maken. Op 9 november jl. heeft u telefonisch contact gehad met één van onze medewerkers en hebben wij uw opzegging per deze datum verwerkt, daar waar wij normaliter een maand opzegtermijn hanteren. De teveel betaalde gelden zullen wij restitueren.

Per e-mail zullen wij u na verwerking van uw opzegging voorzien van de bevestiging hiervan.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare

Heeft op 29 november 2017 om 19:38 geantwoord

Ik heb tijdens mijn gesprek begin november al aangegeven niet meer de naam te weten van de Feenstra-telefonist die ik in mei 2017 heb gesproken. Al had ik deze wel dan vraag ik mij nog af of ik daarmee wel had kunnen bewijzen dat ik reeds in mei opgezegd heb. Helaas heb ik tot op heden (29-11-2017) niet de beloofde mail ontvangen met daarin de bevestiging van mijn opzegging.

Reactie van de melder van de klacht schooten

11 maanden geleden - Ondanks dat ik de laatste rekening toch nog heb betaald, heb ik tot op heden nog steeds geen mail met een bevestiging van de opzegging mogen ontvangen. Op een of andere manier heeft Feenstra wat moeite met zijn administratie. Graag zou ik deze bevestigingsmail en eventueel betaalde gelden zo spoedig mogelijk willen ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door schooten