Klacht: Slechte acties/folderaanbieding

KarinaenBrandon1128 op 01 september 2021 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

In de folder van deze week staat een product die mijn moeder en ik graag wilde kopen. Helaas niet te vinden in de filiaal in mijn woonplaats, ook niet in de plaats waar mijn partner werkt en ook niet op de webshop. Allemaal uitverkocht. Folder is net deze week ingegaan. Klantenservice héél slecht te bereiken en wat ik nog het ergste vind, ze kunnen niet vertellen waar er voorraad is! Dus je kan de hele provincie of het hele land door gaan reizen om te kijken of ze het product hebben. Filiaal bellen? Kan niet, want ze hebben een centraal nummer.
Klacht melden bij Kruidvat zelf? Hoe dan? De robot Kiki geeft aan het vervelend te vinden, maar met een oplossing komen ho maar.

Dat Kruidvat de voorraad in de winkel kan checken of de klant kan helpen aan gewenst artikel voor de folder prijs. En genoeg voorraad heeft.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KarinaenBrandon1128