Klacht: Slechte aanlevering bestelling en communicatie

op 21 december 2017 over Adidas in de categorie Sportmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17-12 reguliere bestelling gedaan en volgens mail uiterlijk 19-12 bezorgd. Snap de kerstdagen en dat daar vertraging inzit, maar op de site blijven ze verkondigen dat als je uiterlijk 19-12 een reguliere bestelling doet dat je die nog voor de kerst ontvangt. Als je wilt bellen kom je er niet doorheen en WhatsApp tot nu toe al 24 uur gelden verstuurd en geen reactie…

Gewenste Oplossing:

Als ik minstens communicatie heb met Adidas ongeacht antwoord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adidas

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjo Sjouken