Klacht: Slechte aanbieding.

op 24 december 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Een 3 daags arrangement geboekt bij de geulvalei te Houthem. Wij hadden er zin. Wat een enorme teleurstelling bij binnen komst van onze kamer 107. Wat een kot , de kamer leek ouder dan de grot, niet meer van deze tijd en deze had ook niet meer verhuurbaar mogen zijn. Er hing ook een prenatantenne lucht (riolering) op deze etage. Het voldeed niet meer aan de eisen van nu. We konden net om ons bed lopen. Bij het betreden van de badkamer had ik de stangen van het handdoeken rek in mijn buik. Slechte bedden. Heb ik mijn mouw van mijn jurk open gehaald bij het openen van de kast. Mijn hoofd gestoten tegen het bedlamje. Het onbijt was schraal, de eieren koud en groen. Hebben we voor deze 2 nachten €224,- betaald ? Ik word er verdrietig van. Wij hadden gespaard hiervoor. Het diner was ook niet om naar huis te schrijven. Kortom alles was ouwe meuk en slecht. Hoop van jullie dat er voor ons nog wat tegenover staat, of in ieder geval een reactie krijg .Een stel van 64 jaar stop je niet in zo\’n kamer. De lifter was erg zwaar…niet open te krijgen.

Personeel was gelukkig wel vriendelijk

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 12 april 2018 om 15:14 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door H. Paauwe