Klacht: slecht zicht met mijn bril van EYelove

op 23 juni 2016 over EYelove in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

Ik heb in Juni 2015 een bril gekocht via de DA in Alkmaar op de Laat
In het begin was de bril onwennig en ik dacht dat zal wel even duren maar na een tijdje heb ik toch maar weer mijn oude bril gepakt want ik kon daar beter door lezen, eind van het jaar toch maar weer geprobeerd, toch zonde van zo’n mooie bril maar in Jan 2016 ben ik toch weer met mijn oude bril gaan lezen,
In Mei 2016 ben ik eens naar de DA op de Laat gegaan en gevraagd of men mijn ogen eens wilde bekijken, ik heb een afspraak gemaakt om via de opticien mijn ogen te controleren, maar via het apparaat in de winkel lukt dat niet, ik moest maar naar de oogarts gaan,!! de dag ernaar ben ik bij Hans Anders geweest en zij konden het wel met zo’n zelfde soort apparaat als bij de DA staat, vreemd toch?? ik wil wel weer een andere bril maar denk er toch sterk over om niet meer bij EYelove
te gaan kijken.

groeten Ed van der Gun

Ik zou het zakelijker vinden als EYelove iets meer service zou geven
en misschien wel even kijken of het apparaat wel goed is

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EYelove over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EYelove in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EYelove een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EYelove

Heeft op 24 juni 2016 om 15:44 geantwoord

We hebben contact opgenomen met meneer en uitgelegd dat het advies van onze opticien om naar de oogarts te gaan altijd met de beste bedoelingen gegeven wordt. Meneer is zich daarvan bewust. We willen echter meneer tegemoetkomen door een nieuwe bril aan te bieden met de meting van de andere oogmeetwinkel.

Alle klachten die gemeld zijn door Ed van der Gun